Assalamualaikum, My name is Asyraf and i love One Piece. I have started blogging since March 2014. Please follow my blog and my other blog SAT Blog. Thank You for visitting.

Cerekarama Group Whatsapp Awesome STPM '94




AWESOME STPM 94
>> WHATSAPP GROUP <<






Sape sini lepasan STPM 1994? 
Kalau ade maknenye kite ni samela .. haha .. 
Kebanyakan budak lepas dah graduate STPM ni mesti ade yang direct terus cari kerja sambilan, ada yang menganggur, ada yang kejap kerja kejap berhenti tak konsisten gitu, macam aku la..haha

Tapi lepas dah graduate adakah korang semua terus lupa member2 STPM korang or still contact dgn dorang atau lain-lain yg tak sewaktu dengannya?

kalau macam aku, almost semua budak satu skolah aku semua aku lupa .. haha .. kecuali bestfriend aku la .. lg pun aku jenis tak banyak sangat bergaul dengan budak kelas aku

Ok now, main point aq sebenarnya nak cerita pasal satu group yang aku join ,, asalnya aku takde niat pun nak join group ,, tapi alur masa dan keadaan takdir telah membawa aku masuk ke dalam satu group whatsapp ni iaitu seperti yang tertera dekat atas.

Well aku bersyukur sgt sebab aku join group tu ,, orang2nya semua sporting ,, walaupun kdg2 ade sedikit pertelingkahan ,, tu pun kalau xde org yg buat hal r..

Admin group tu namanya Dewi Comel .. kenapa Dewi Comel? sebab aku nk panggil dia comel..haha

Setelah sekian lama aku join group tu, aku dah terbiasa dengan telatah dan perangai budak2 dalam group tu..



nak kenal dengan mereka??


haa bace sampai habis ^_^

Hunny dan fafai merupakan seorang yang ceria dan comel.. mereka juga sangat lemah lembut dan prihatin dengan rakan2 dalam group tu..kalau mereka berdua ni dah start menggila dalam group, habislaaa.. memang tak sunyi dan tak lengang group tu dibuatnya.. 

Dewi a.k.a admin group a.k.a mummy wiwi seorang periang dan memiliki senyuman yang sangat manis. Dewi merupakan seorang pentadbir yg baik, yg arif, yg bijaksana dan gila dalam group. haha 

Mia pula seorang yang memiliki suara yang merdu.. Mia sering membuat kawan kawan tertawan dengannya dan menghiburkan rakan rakannya.. 

Acap pula ada ada aje telatahnya yang mencuit hati dan disenangi ramai. Acap juga seorang peminat anime dan game tapi bila tnye ape2 soalan mesti ada saje jawapannya.. mane agaknye budak ni dpat ilmu ea?.. dia juga merupakan seorang playboy No. 1 dalam group,, kalau boleh semua girl dalam group tu dia nak buat bini.. hahaha

Eiyla pula seorang yang suke trsenyum.. senyumannya sangat manis..sebab apa manis? sebab dia ade lesung pipit yang jelas kelihatan kt pipi dia kalau dia senyum tngk lesung pipitnya.. Eiyla kalau nyani suara dia sedap gila, sampaikan budak nama acap tu angau ngigau sebab ade sekali tu dia tersalah dengan voice chat ornag lain dna dia ingat tu eiyla yg nyanyi ,, hua hua hua 

Epoy,Wawan dan tareq seorang yang sporting dan suke menyanyi..lagi2 wawan gn tareq r,, asal malam menjelma pasti akan kedengaran suara yg sedang menyanyi dalam group.. kadang ia melawak sampai kecut perut dibuatnya. belom sampai tahap kalau dorang termasuk acap and beberapa budak laki lain borak pkai voice chat kt group.. konpem kalau denga tak kering gusi jawabnye..

Dani pula sangat menjengkelkan sebab dia x pernah nak mengaku kalah.. tetapi dia seorang yang sporting dan sering membuat orang tertawa. 

Meor pula seorang yang prihatin dalam almost smua prkara malah dia seorang yang jujur dan sangat disenangi dengan telatah gila gila dia. Meor sebenarnya jenis yg dalam hati ada taman,, hatinya penuh dengan bunga2 , haih xtau cmne nk describe .. meow~

Norfaiz ni pula kadang kadang ada kadang kadang tak ada macam biskut.. tapi sebenarnya dia ni pun dalam hati ada taman~, jiwang!  

Anas pula suke buat spambox..mempunyai ciri2 kepimpinan. al maklumlah Ustaz dalam group la katekan. bab agama memang terer.. 

Fara, Diela, dan Zahira jenis yang baik hati .. kerjanya memerhati je pe yg dihntar makhluk2 dlm group ni. Kadang kala kami dorang akan kene usik dengan kitorang. 

Nisa dan Sunan selalu nya ceria je dan romantik orang nya.. kadang2 ade kadang2 xde.. selalunye xde la.. 

Nisa zakaria pula seorang yang lemah lembut n sopan je .. bila tanya sepatah sepatah je jawapannya .. Nisa ni selalu kene kacau dengan tareq dan Epoy. 

Seterusnya, Asyraf noraidy a.k.a daddy seorang yang bertanggungjawab dan baik orang nya. Jarang ade dalam group :3. 

Sara atau dikenali anak santa seorang yang periang dan kuat bergurau selalu nya suke mengusik Ana .. bila dikatakan jiwa cinta marah pulak die tapi die sweet orang nye kalau nk tahu. 

Farzana dikenali sebagai Ana seorang yang garang .. bila marah semua takut .. tapi ornag ramai minat dia .. kalau dia nyanyi, konpem denga ulang2 .. haha. 

Aidil pula atau dipangil izat seorang yang sweet , ambil berat dan suke beri nasi dan nenerima nasihat dan tanggungjawab. 

Jijul seorang jejaka mempunyai suara nada lembut dia selalu dimarahi budak2 dlm group.. lagi2 dengan si acap ni .. tpi dia sabar je orangnya.. 

Azri seorang baik hati dan suke menolong malah periang orang nya. 

Izza dan Qyda sweet orang nya.. tapi selalu xde dalam group.. yelah org bz la katekan. 

Yie pula seorang yang tak menyerah kalah tapi suke buat teka teki yang boleh dikatakan logik juga. dan teka tekinya susah nk jawab.. 

Khai pula rajin orangnya .. kalau bab nyanyi die lah orang pertama kuat nyanyi .. khai juga seorang yang ceria. 

Wawa dan Qayyum seorang yang peramah.mereka sungguh baik dan disenangi kawan kawan. 

Raisyah sopan je orangnya tu sampai membuatkan si tareq jatuh bleh cair. Dia juga baik hati dan senyumannya menawan... 

Zaty ni pulak pendiam orangnya dan penyabar .. tapi jngn naik kan darah nya, klau x habis la.. dan kalau bab merepek2 menggila, dia kepalanya,, lagi2 bila menggila dengan si acap tu.. 

Lee dan Zul sporting ske wat isu melting tapi periang orang nya.



Amin pulak tak habis2 dengan lipannya,, lipan dia tu ada kuasa yang boleh buat handphone org jadi rosak,. sekali dia hantar lipan dia tu, semua hp org jam..




Tapi ape yang besnye, dorang semua main peranan masing2..everyone is happy go lucky in this group and i'm totally fall in love this group..



andai kate la suatu hari nnti, bile semua org da mule mengorak langkah ke arah yang lebih matang, adakah group ni akan still kekal lagi? kalau kekal pun, adakah group akan masih meriah seperti sekarang atau sebaliknya..



who knows the future ,, but i really hope that this group will last longer coz, i love them .. <3



p/s buat ahli group ni, kalau ade info pasal korang tersalah atau terkurang, sory tau,, idea asal daripada aidil.. peace (Y)


Leave a Reply